piątek, 7 marca 2014

Mszaliki dla dzieci - do pobrania

Dawne linki wygasły, więc zgodnie z zamieszczoną prośbą ponownie udostępniam książeczkę do nabożeństwa dla małych dzieci pt. "Msza Święta w obrazkach".



A także "Mszalik dla dziatwy" x. dr Bielawskiego, wydany w zawsze polskim Lwowie AD 1935.



Niestety, nie pamiętam już, który z WKolegów podesłał mi te skany, ale serdecznie i "bezosobowo" za nie dziękuję. Pliki po ściągnięciu wymagają pewnej obróbki (przycięcia w programie graficznym). Może ktoś z Państwa po wprowadzeniu tych korekt zechce ponownie załadować Mszalik dla dziatwy do internetu?

15 komentarzy:

  1. Witam. "Obrobiłem" skany Mszalika dla dzieci - z pierwszego linka, jak i gdzie mógłbym to udostępnić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pracę i chęć podzielenia się z nami jej owocami :) Założenie konta na sendspace.com (gdzie umieściłem "taśmy matki") trwa może minutę i nawet ja sobie z tem poradziłem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto link do tego co zrobiłem.. http://www.sendspace.com/file/x8l79m .. Obecnie oczyszczam obrazki z drugiego linka - najlepszym rozwiązaniem byłoby odczytanie tekstów z tych skanów oprogramowaniem OCR, powycinanie obrazków - i ponowne zestawienie tego wszystkiego w edytorze tekstowym.. wtedy była by to jakość nadająca się do przedruku. Pozdrawiam. Ave Christus Rex !

    OdpowiedzUsuń
  4. A oto link do "oczyszczonego" Mszalika dla Dziatwy.. http://www.sendspace.com/file/z87abk .. Pozdrawiam. Ave Christus Rex !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Dołączam "Mszalik dla dziatwy" w pliku pdf. Link do pobrania pliku: http://www.sendspace.com/file/v3x8if
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. "Mszalik dla małych dzieci" również w pliku PDF.
    Link do pobrania:
    http://www.sendspace.com/file/w0rx0x

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    Czy może ktoś ponownie udostęnić te pliki ( najlepiej w PDF) ? Linki na sendspace wygasły ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus :) Ja ponawiam pytanie bo właśnie natknelam się na grafiki z mszalika w google i mnie urzekly. Mam dwóch synkow i mszalik stanowilby doskonałą pomoc. Czy one są jeszcze gdzieś dostępne? Pozdrawiam i z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus :) Ja ponawiam pytanie bo właśnie natknelam się na grafiki z mszalika w google i mnie urzekly. Mam dwóch synkow i mszalik stanowilby doskonałą pomoc. Czy one są jeszcze gdzieś dostępne? Pozdrawiam i z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałem właśnie do Pana PA00100 z prośbą o ponowne wgranie oczyszczonej wersji Mszalika. Jakby co, mam swoje wersje pierwotne i je wrzucę na www.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus. Bardzo proszę o wrzucenie.

      Usuń
  10. Ja też proszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Można jeszcze raz ponowić i udostępnić ów mszalik?

    OdpowiedzUsuń